søndag 28. juni 2009

Sol og sommer....

Endelig ha sola funnet veien til Trysil :-) De siste dagene har vi virkelig kost oss ute dagen lang.. har vært så heldig å ha fri i 3 dager fra jobben også, måtte tilbake på tidligvakt i dag men er snart ferdig nå så da blir det straka vegen hjem...


Lille Vera fra Loppa sitt kull flyttet nå på lørdag til sine nye eiere i Oskarshamn i Sverige, var ekstra vemodig å sende henne avgårde...hun var hos oss en uke lenger enn bror Doffen og det er utrolig hvor mye ekstra man knytter seg til en valp bare på disse få dagene. Men men jeg har fortsatt Ruth sine 11 valper her noen uker til, så helt arbeidsledig blir jeg vel ikke i sommer...haha haha

Frank er ihuga kanarifan og står hardt på for at våre barn også skal bli det, Mathias løper rundt og roper FORZA FUGLA da de spiller kamp på tv,selvfølgelig iført sin gule fotballdrakt...og som dere ser av bildet, har ikke Kaya særlig valg heller :-)

Som jeg skrev i forrige innlegg, bakte jeg en kake til et bryllup i går, her ser dere resultatet:

Dette er en hjerteformet marsipankake som er pyntet med sjokoladeplater rundt og hvite roser oppå...nam nam









2 kommentarer:

Hege sa...

Ser i hvert fall hvor jeg skal bestille kake hvis jeg trenger... Skikkelig fin altså!!!

Kristin sa...

fy sørn....fikk vann i munn....