onsdag 24. juni 2009

Og dagene fortsetter å fly...

Nemi skulle jo som jeg skrev om i forrige innlegg på sine siste valpeshow før hun går over i de voksenes rekker, og hun avsluttet med stil..... 2 x BIR ble resultatene fra helgen og hun og Bodil kan nå trygt hvile litt på laurbærene til høsten kommer :-)



Ellers gikk gårdagen med til å montere Mathias og Kaya sitt nye lekestativ, dette er et svært stativ med husker,taustige, klatrevegg og sklie og ikke overraskende falt dette i god smak hos småtrollene mine i dag :-) Kaya lo så hun skrek da hun prøvde huska, så tilomed naboen kom bort for å sjekke hva som skjedde på plenen vår...haha..



Her har vi vidunderstativet med Mathias på toppen

Nå driver jeg å forbereder litt til helgen, da skal jeg nemlig bake et par kaker til et bryllup...det er snakk om noe sjokolade som jeg skal pynte den ene kaken med, men denne pynten smakte farlig godt så det spørs om jeg må lage ny pynt i morgen...haha....som dere skjønner går slankekuren min sin vante gang...tror jeg kan glemme den rosa drakta jeg har så lyst på ;-)

Ingen kommentarer: