tirsdag 7. juli 2009

30 års lag

Den 2 Juli fylte Frank 30 år og dette skulle feires nå på lørdag..siden dette ble helt i starten i ferien for mange ble vi desverre en del færre en først antatt men vi som var til stede hygget oss utover de sene nattetimer :-)
I bursdagsgave av meg, Kaya og Mathias fikk han en ferietur til Tyrkia :-) Jeg og barna sniker oss selvfølgelig med og vi reiser 15. August... deilig...

Til middag hadde vi viltgryte med ris og salat, denne gryta ble forøvrig veldig god så den skal nok lages flere ganger. Selvfølgelig hadde jeg bakt noen kaker til bursdagsbarnet også,se bilder under:


Ostekake med lilla sløyfe


Sjokolade hjertekake

Marsipan bok-kake


Gulrot kake


Ellers jakter jo som kjent Frank elg, så selvfølgelig måtte vi ha noe med elg på bord oppdekkingen...da jeg kom over disse serviettene var valget enkelt


Bortsett fra denne feiringen går dagene sin vante gang...valpene til Ruth tar mye av tiden min, de spiser nå et par måltider med fast føde pr. dag nå ved siden av masse melk de får servert av mamma Ruth. Den faste føden fører til at min jobb i valpekassa nå for alvor starter, Ruth syns nemlig ikke at restene av maten som kommer ut av valpen er veldig fristende så det begynner å gå noen aviser pr.dag for å si det sånn :-) Bilder og mer info om valpene kan dere lese om i valpedagboken.

Og så holdt jeg nesten på å glemme det viktigste, i allefall i Mathias sine øyne... han lærte nemlig i forrige uke å sykle UTEN støttehjul, så jeg har en fryktelig stolt liten gutt hjemme nå ( og a mor er ikke mindre stolt),

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! De kakene så veldig gode ut. Så flink du er. 30-årslag er gøy, gubben min hadde sitt i aug og på lørdag skal han benytte seg av gaven fra gutta: tandemhopp!!Holder meg fortsatt oppdatert på bloggen din :) Nydelig valper også. God sommer, og kanskje vi sees på en utstilling i fremtiden igjen. Skal du på Bjerke? Tror vi skal. Hilsen fra Oslo