søndag 15. mars 2009

Snart ny uke

Nå er det jammen i meg søndag allerede og snart ny uke...disse ukene flyr så fort dem at jeg ikke helt skjønner hvor det blir av tiden. Om tre uker er det påske og det aller beste er at da nærmer våren seg med stormskritt. Jeg elsker våren med de lange lyse kveldene, fuglesang da en våkner tidlig på morgenen, muligheter for å trene litt i skogen igjen og sist men ikke minst...sol og varme :-) Det som ikke er fullt så bra med våren er alt dette klinet som hunder (og unger) drar med seg inn, men igjen er det jo også varmere så de (hundene altså) kan være mye ute i hundegården.
I dag jobber jeg tidlig...ååååå som jeg hater å stå opp kl 05.45 om morgenen men du så godt det er å være ferdig på jobb kl 15.30 og ha resten av ettermiddagen og kvelden fri til å finne på noe med Mathias og Kaya og å få trent litt. Da jeg har senvakt jobber jeg fram til kl 2300 og det er egentlig ganske slitsomt for meg som har blitt et mer A menneske etter at jeg fikk barn.

I går var jeg, Frank, Mathias og Kaya på skirenn, det var Mathias som startet..vi andre var med som heiagjeng. Han er veldig glad i å gå på ski (trysling vet du, er nok født med ski på beina..haha) og dette var første rennet hans og han gledet seg veldig, han hadde nemlig hørt i barnehagen at alle fikk fine premier :-) Bestefar som er gammel skiløper hadde smurt ski før vi reiste hjemmefra, men da vi skulle prøve gå løypa viste det seg at de nok var litt bakglatte og min sønn har et voldsomt temperament så jeg tror nok de fleste på arenen fikk med seg dette... Det gode var at det stod en hyggelig mann der som smurte ski for de som hadde problemer, så da fikk på litt mer feste gikk alt så mye bedre :-)



Mathias og Kaya


Klar for start


Og her er vi godt i gang

Her er den den fine premien (godt skjult bak vottene)



Mamma er veldig stolt av gutten sin :-)

Ingen kommentarer: