fredag 20. mars 2009

Helg igjen..

Nå er det fredag og jammen helg igjen :-)

I kveld jobber jeg både sen vakt og nattevakt, hotellet er nesten fullt..men siden de fleste er barnefamilier regner jeg med at de tar tidlig kvelden slik at jeg også kan legge meg nedpå og sove noen timer etterhvert. Det er veldig greit med nattevaktene her på hotellet, er det stille og fredelig har vi mulighet til å ha sovende nattevakt :-)

I morgen har jeg fri og siden Kaya blir 1 år neste helg tenkte jeg og Frank å ta en tur til Hamar i morgen og handle litt bursdagsgaver etc. Mathias blir 4 år 27. April og er skikkelig "Cars" fan og jeg vet at de ha sånn Cars kakeform på en butikk i Hamar, så jeg må prøve å finne ut hvor den er...

Ellers har det ikke skjedd så mye siden sist, men jeg er nå 99,9 % sikker på at Loppa er drektig. Hun har nå gått i 28 dager og jeg begynner å se en antydning til en liten mage på henne. Hun er ikke tykk ellers men har mye pels nå så det er mulig at det er den som lurer meg, men jeg har hatt en god magefølelese på dette lenge pga forandring av pupper etc. Hvis jeg allikevel velger å ta ultralyd blir dette mest sannsynlig torsdag til uken, men jeg får se...

Ruth sin løpetid venter jeg fortsatt på, tiden blir så sinnsykt lang da man går å venter på noe...men men den kommer nok.

Ha en kjempefin helg alle sammen :-)

Ingen kommentarer: