torsdag 15. januar 2009

jeg gir opp....

...nå skal jeg slutte å skrive at jeg skal prøve å bli flinkere til å skrive her, det nytter jo bare ikke...tiden strekker ganske enkelt ikke til. Jeg skal fortsette å skrive her, men ta det da jeg har tid og overskudd..så får det heller bli 6 ganger den ene uken og så kanskje 14 dager til neste gang..haha.

Siden sist gang har det igjen skjedd utrolig mye...alle valpene har nå flyttet til sine nye hjem og tilbakemeldingene jeg har fått så langt forteller at det går veldig bra og at de trives godt sammen med sine nye familiemedlemmer. Det morsomme er at flere av kjøperne denne gangen har ytret et ønske om å prøve valpene på utstilling etterhvert, dette synes selvfølgelig jeg som oppdretter er veldig gøy:-)

Ellers var jeg sist helg på utstilling med Ruth, Loppa og Martha og sjelden har jeg vel vært mer fornøyd etter en utstillingshelg...totalt utslitt, men det var absolutt verdt det..
Ruth fikk cert og ble bir begge dagene, Loppa fikk ck og 2btk å søndagen og Martha fikk cert og bim å lørdagen og hp på søndagen.


Martha i farta



Ruth


Til slutt legger jeg inn et litt uklart bildet av vårt flotte fjell i kveldsmørket..






Ingen kommentarer: