onsdag 21. januar 2009

Det snyr litt ja...

..men som Lisemette sa; jeg bor da tross alt i Trysil,så hva annet skal man forvente i Januar..haha..greit nok det, men jeg synes det kan komme over litt tid og ikke 1 meter på ei natt !! Og det er så typisk at akkurat denne uka er Frank på Koppang på kurs, og det er ikke bare bare å komme seg ut å måke snø da en har ei lita frøken inne som reiser seg opp over alt og ramler og detter så jeg synes det er tryggest å ha henne under oppsyn:-) Men i går kveld etter at de søte små hadde lagt seg var det dags for maraton måking..haha..

Ellers har mamma vært her et par timer i dag og passet Kaya så jeg skulle få malt ferdig taket på rommet hennes. Jeg har malt et par strøk på kveldstid nå, men da dagslyset kom så jeg at det var visse steder som kunne trengt litt mer maling..det er absolutt best å male på dagtid, men da man har to små barn sier det seg selv at det er kveldene etter at de har lagt seg man kan få gjort slike ting...(desverre).
Men nå er taket og to vegger ferdig , så jeg ser absolutt et lys i tunnelen...jeg må kjøpe en hvit kommode og en sengehimmel også før hun får flyttet inn, så det skjer nok ikke denne måneden. Jeg vil at hele rommet skal være fix ferdig ved innflyttingen ,så da får hun heller vente litt. Frank mener at de tingene kan jeg jo supplere med etterhvert, men nei nei nei der er jeg veeelig sta..(der også ja..) :-)


Jeg driver jo å studerer også oppi alt dette andre jeg driver med, så i går fant jeg ut at jeg fikk ta en kveld fri for maling og heller jobbe litt med en oppgave jeg skal levere inn. Men da jeg satte meg ned etter snømåkingen var hjernen min helt i dvale og det var svært lite jeg fikk gjort..hm...
Nei jeg får gjøre meg ferdig meg rommet til Kaya først tror jeg, så får jeg konsentrere meg om skolen de neste ukene/månedene.

See you....

Ingen kommentarer: