onsdag 28. januar 2009

FERDIG

Nå er rommet til Kaya endelig ferdig, hun skal få en hvit kommode inn dit og et par hyller etterhvert, men i natt så sover hun iallefall der :-)
Jeg la henne der til å hvile på formiddagen i dag for å prøve å se hvordan det gikk, hun var trøtt og sliten så hun sovnet fort og greit, men da hun våknet var hun helt vetttskremt stakkar...hun hadde nok glemt at hun hadde sovnet der og kjente seg nok ikke igjen. Mathias har vært med henne en god stund på rommet og lekt nå i ettermiddag, og da hun skulle legge seg for natta satt hun og lekte litt i senga før hun sovnet så jeg håper og tror at natta går greit.

Jeg har lovet dere noen bilder fra et ferdig rom, så her kommer de:


Prinsesse rommet

Dekorbord øverst på veggen


Prinsesse lift gardin hører til..

Puh...godt å være ferdig egentlig, får slappe av noen dager før jeg går på Mathias sitt rom :-)

Frank er borte på kurs denne uka så jeg er hjemme alene...i kveld får jeg imidlertid besøk av ei venninne og tenkte i den anledning å lage en fruktsalat...nam nam...

See you....

1 kommentar:

Bouvbear sa...

Åh for et nydelig prinsesserom!!
Der vil hun nok like seg godt etterhvert. Skal bli spennende å se Mathias sitt rom..blir det Sabeltann mon tro..eller andre skikkelige guttegreier...bil el no..
Ser frem til å få fyllt inn flere "trylske fremmedord i gloseboka". Kan jo hende man setter seg fast i snøen og har behov for hjelp der oppe og da kommer man vel ikke langt med bare vanlig bokmål..:-)