onsdag 27. juni 2012

Feriebesøk

På søndag kom Ruth sin sønn Otto på besøk....han skal være hos oss på ferie i 3 uker mens sjefen hans later seg i Florida ;-)
Otto fant seg fort til rette her og etter 5 min hadde han fått seg ny hobby....nemlig å erte små dvergefrøkner. De små damene mine lar seg nemlig ikke pille på nesen (eller noe annet sted for den saksskyld) og da Otto bruker labben for å dytte litt på dem SMELLER det rimelig kjapt kan man si og DET er jo knallgøy spør du Otto :-P Jeg trodde kanskje at dette ville gå seg til etter et par dager, men neida....dette er fortsatt det morsomste i verden. Det har da ført til at jeg må holde de atskilt inne....heldigvis har det vært fint vær hittil, så Otto og Ruth har vært ute det meste av dagene.

Otto er vant til å få sine daglige turer, og er godt trent....akkurat det er en stor fordel da man skal være her på "ferie". Det er ikke snakk om å ligge i sola på plattingen i hundegården å late seg her asså, her blir man tatt med på toppturer fra dag to ;-)
Morgentur til Lundkvassberget i går
(Otto i gult hvis noen lurte på det)



Otto skuer mot Trysil-Fjellet

Kveldstur til Brynflået i kveld


Innimellom denne gåingen har jeg omsider fått beiset ferdig gjerdet mitt som jeg har holdt på med i sikkert 5 år....grunnen til at det har tatt så lang er ikke fordi jeg er lat altså, men heller det at været ALDRI har vært på min side da jeg har hatt fri ;-)

Da det omsider ble ferdig, startet jeg på prosjekt nr 2...dette var raskt unnagjort og resulatet ble BRA :-D
Lekestuetak underveis...

..og FERDIG...


Ingen kommentarer: