fredag 13. juli 2012

Sykkelritt

I øspøsende regnvær.....egentlig ganske vanskelig å unngå, det har jo regnet konstant her de siste ukene :-(( MEN, været får man som kjent ikke gjort så mye med, så jeg prøver å ikke irritere meg for mye over det heller :-)

Forrige helg gikk Trysilrittet 2012 av stabelen, i fjor deltok jeg selv på hovedrittet som er på 75 km i flott natur. I år var desverre ikke oppladingen den beste etter å ha vært sykemeldt store deler av vinteren, så jeg valgte å ikke starte selv men heller bli med Mathias og Kaya så de kunne sykle. Mathias syklet en løype som var 6 km lang med innlagt matstasjon (det var nok høydepunktet), han er en racer på sykkelen og har planen klar allerede for framtiden...han skal bli syklist :-D Kaya syklet en løype som var 1 km lang litt senere på dagen, og i det været som var tror jeg det var akkurat passe for de aller minste ;-)

Men tross regnvær, var de blide og fornøyde med sin egen innsats og da er a mor også fornøyd <3



Jeg har fått noen mil i beina selv også nå, og begynner å bli fryktelig god på å sykle i regnvær. Det er jo en kjennsgjerning at man blir god på det man trener på og skal man få trent noe her nå MÅ det jo bare bli i regn. I fare for å bli oppfattet som "gal", må jeg legge til at jeg synes det egentlig er ganske digg å trene i regn. Jo mer søle og dritt, jo bedre ;-) Det er sjelden bedre med en dusj enn etter sånne treningsøkter.

Ellers tilbringer Otto sine siste ferie dager her hos oss nå, jeg tror han har hatt en toppers ferie med masse toppturer og løpeturer i de herlige Trysil skoger.

I morgen skal vi til Stange for å feire Amandus sin 12 års dag, det gleder vi oss alle til :-D Amandus er Brage sin storebror og er en like herlig riesengutt som sin bror (nesten da ;-)

Ingen kommentarer: