lørdag 23. juni 2012

St.hans feiring

Jeg, Kaya og Mathias feirer sammen med gode venner mens Frank er i Belgia på festival. Vi har vært ute på en odde ved Munksjøen (for de som er kjente i Trysil), vi har svært bål og koser oss med bl.a fisking, grilling og boksen går ;-) Kaya fisket for aller første gang i dag og dro i land hele 4 fisk og er svært stolt av de små mortene sine ;-)


Mathias fikk også noen morter, men også en abbor med ok størrelse :-)


I morgen er det fiskeskole som står for tur, jeg tror jeg vet hva jeg får å drive med i sommer ;-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Marianne Bakken sa...

Så koselig! Tipper det var stas for ungene med fisk på kroken :)
Jeg har også oppdatert siden min i kveld med litt nytt ;) Ta deg gjerne en titt ;-)

Kennel Coronna sa...

OI, ja ser der ja Marianne :-) Gleder meg til å følge lille Milly framover, denne rasen er helt ukjent for meg :-)