torsdag 12. november 2009

Snart kurs...

...og jeg & Ruth gleder oss masse, skal bli skikkelig moro å få brukt litt tid på hobbyen min et par dager uten å ha dårlig samvittighet for alt jeg egentlig skulle gjort hjemme, og kun tenke på meg selv og Rutta. Jeg kan ikke huske sist jeg var på hundekurs heller, så det må være fryktelig lenge siden :-) Vi skal bo på hotell i Oslo fra lørdag til søndag for å slippe unna med 6 timers kjøring, så planene for lørdagskvelden er å ta med en pizza og mætti knask på rommet og kun slappe av og lade battriene til dagen etter. Det skal bli utrolig digg å sove til jeg våkner av meg selv på søndagen også, det kan jeg iallefall ikke huske sist jeg gjorde...må ha vært før Mathias kom til for snart 5 år siden...haha..
Jeg og Frank pleier å bytte på å stå opp tidlig de helgene jeg har fri fra jobben, men jeg sover mye lettere enn han så jeg våkner jo av barna først og må så bruke litt tid på å få liv i han før han kommer seg ut av senga og da er jeg jo allerede lys våken og kunne igrunn like gjerne ha stått opp :-)

Sist lørdag var jeg i letohallen på utstilling med Nemi og Martha...Nemi debuterte på "voksen" utstilling med resultatet 1JK, 1JKK, CK, 4 BTK noe jeg er veldig fornøyd med :-) Martha var også tilbake i god gammel form og premiert med 1 AUK, 2AUKK, CK og 4BTK, så nå ser jeg litt lysere på framtiden :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur til hovedstaden da! kan tenke meg at det blir bra, ikke minst det med sovinga ;) Kos deg i Maridalen også, ikke langt fra der vi vil bo når vi blir "voksne", nemlig på Kjelsås med kort vei til skogen, vannet OG byen. Klem