tirsdag 17. november 2009

Chicken nuggets...

...virker som om er en god belønning for Ruth :-) Det ble igjen noen biter etter middagen i går som jeg delte opp og prøvde ut som belønning da jeg skulle trene i stad og det er lenge siden jeg har sett Rutta så gira på noen god biter.

Men det er helt tydelig at ting har løsnet i forhold til at hun nå har skjønt at hun må tilby en adferd selv for å få disse go bitene, det satt langt inne men etter helgas kurs er vi endelig på rett kurs og du så gøy :-) Vi trente litt i stua mens Kaya hvilte i dag og jeg hadde stengt inn de andre hundene på gangen, men selv om de stod å pep og klorte på døra lot hun seg ikke affisere av det og holdt konsentrasjonen oppe....og jeg kan med hånden på hjertet si at det ALDRI har skjedd før, tidligere "falt hun ut" bare det landet en fugl på fuglebrettet på verandaen.

Har som mål å få trent et par små økter om dagen med dem nå, kun 3-5 min pr økt. Det er det det som er så lurt med denne treningsformen at jeg kan trene overalt....inne, ute, på jobben (Ruth er noen ganger med på jobb) :-)

Ingen kommentarer: