fredag 13. november 2009

Kurs, kurs,kurs,kurs....

Som dere antagelig har fått med dere for lengst, skal jeg og Ruth på klikkerkurs...vi har ventet og ventet på dette og NÅ er helgen endelig her:-) Vi drar hjemmefra kl 0700 i morgen tidlig og jeg fikk nettopp rapport fra min kusine i Oslo om det snør der så da er det greit å beregne litt ekstra tid nedover. Jeg driver nå å pakker bagen som skal med, vi skal jo så fint bo på hotell så da må det pakkes deretter..ikke for det, planen min er egentlig bare å slappe av foran tv`n på kvelden og da trenger man jo ikke å pakke så meget.

Jeg håper kurset innfrir til forventningene, men det er vel det som er faren når man har så sky høye forventninger som jeg har, at man lett blir skuffet..men da det gjelder denne klikkertreningen er jeg helt "blank", så noe må jeg vel få ut av dette kurset :-)

Ååååå jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg..... vi høres over helgen:-)

Ingen kommentarer: