onsdag 28. oktober 2009

Jammen snart helg igjen...

Fytti...som ukene flyr, synes mandagen akkurat har kommet jeg før det plutselig er fredag igjen. Det går jaggu fort til jul også nå, jeg har en adventskalender til Kaya jeg som jeg begynte å brodere for vel ca 3-4 år siden...den er fortsatt ikke helt ferdig, men jeg øyner et håp om at hun kan ta den i bruk om 4 uker :-)

Snart skal jeg og Ruth på kurs også :-) Helgen 14-15 November skal vi på klikkerkurs i regi av Canis i Maridalen, vi skal bo på hotell fra lørdagen til søndagen for å slippe den lange bilturen hjem etter en lang dag på kurs for så å bare hoppe i senga for å sove noen timer før vi igjen må kjøre ned igjen...så vi gleder oss til en jentehelg :-)
Jeg har nå den siste tiden bare lekt med Ruth for å prøve å jobbe opp litt mer iver og jeg synes det går framover, men har allikevel bestemt meg for å vente med videre trening av øvelser til vi kommer på kurset. Så nå bare leker vi med biteskinnet og ballen og Rutta stor koser seg :-)

Nå skal jeg straks hente englebarna mine i barnehagen :-)

Ingen kommentarer: