torsdag 19. februar 2009

Snart helg

Nå er det jammen snart helg..igjen...og denne helgen er det husmorferie til Bø i Telemark som står for tur. Jeg, Hege, Eli og mora til Hege (som jeg ikke husker navnet på) skal på hundeutstilling på søndagen og skal bo på hytte der fra lørdag til søndag. Jeg gleder meg veldig til denne turen selv om det ikke er veldig lenge jeg skal være borte fra mann og barn, blir veldig koselig tror jeg...mora til Hege har forøvrig fristet med elggryte på lørdagskvelden..nam nam.

På utstillingen har jeg meldt på Loppa og Ruth, a Ruth mangler "bare" storcertet før hun bli champion, men dette har jeg ikke noe håp om å få allerede nå, hun er veldig sent utviklet fysisk og er t.o.m spedere enn mange av juniortispene på 9 mnd. Det er først de siste mnd hun har begynt å legge seg ut, så det siste certet har jeg egentlig ikke noe mål om å få før neste år kanskje :-)
Loppa er med mest for turen sin skyld, og skulle nok egentlig hatt med Martha også for miljøtreningens skyld, men fant ut at 2 hunder ble nok å holde styr på i en hytte med flere andre fremmede hunder.

Ellers har jeg øyelyst Brage siden sist og han ser som en ørn fortsatt. Og godt er det.. Ruth skal øyelyses nå i helgen så vi får krysse fingrene for henne også :-)

Nei nå begynner criminal minds....

Ingen kommentarer: