onsdag 11. februar 2009

Siste nytt...

Nå har dagene fløyet fra meg...igjen...på lørdag var jeg på årsmøte i Trysil Hundeklubb og tenkte å oppdatere dere med nyhetene derfra på søndagen, men nå er det jammen allerede onsdag.. Loppa ble kåret til årets utstillingshund 2008, veldig morsomt å få denne prisen og siden hun også blir trent i blodspor håper jeg at jeg får tid til å starte noen konkurranser med henne i denne grenen til våren/sommeren slik at vi kan bli med å kjempe om årets allround prisen til neste år :-) noen mål må man jo ha....så hvis noen har litt tid til overs som jeg kan overta også er det bare å gi beskjed..haha...

Ellers har det vært karneval i barnehagen til Mathias og i den anledning hadde vi kjøpt inn ny kuul spider-man drakt, og denne falt så i smak at han insisterer på å sove i den..men der sier a mor nei :-) Jeg har tatt noen fine bilder av knuppen min som spider-man, men de har jeg desverrer ikke fått inn på pc`n enda..men de kommer asså..

I morgen skal jeg avsted og øyelyse Brage..noen har nemlig bestilt hans tjenester senere i vinter, så jeg øyelyser han nå så er jeg ferdig med det. Han har blitt lyst 2 ganger tidligere uten at de har funnet noe skummelt, så vi får tro at alt er bra i morgen også.

Ha en fortsatt fin kveld..

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis med feilfrie øyne på Brage også denne gang! Syns forresten du er flink til å blogge og oppdatere, flere ganger i måneden til og med. Kjenner meg igjen i at tiden flyr avgårde! Ennå du har flere dyr å holde styr på :p
Har du forresten sett den pulken som er på tilbud på XXL nå til 3000 kroner?? Den går på tv den reklamen, det er det billigste jeg har sett av pulker nå.
God helg ;)
Klem fra Stine