lørdag 7. februar 2009

Deilig vinter temperatur

Nå har gradene endelig kommet opp til levelige kår igjen, de siste dagene har det ligget på ca -8 grader og det er fin vinter temperatur synes jeg.
På torsdag sparket jeg en lang tur med Brage og Ruth, og stakkars Brage er nok ikke så bra trent som han engang var (hm...blir man ikke i form av å ligge i sofaen altså...), så på slutten av turen måtte Ruth som er betraktelig yngre og sprekere dra både meg og Brage...haha.. Det var iallefall godt å kunne komme seg ut i frisk luft å få rørt seg litt igjen.

I går trillet jeg og Ruth en god tur med Kaya som tok ettermidddagsluren sin i vogna. Det må være skikkelig digg å bli pakket inn i varme klær og pose, lagt ned i ei vogn og bli trilla rundt i deilig frisk luft...det kunne jeg jammen tenkt meg selv noen ganger :-) Jeg hørte rykter om at Stine hadde fått seg pulk til Tobias og det er jammen noe jeg kunne tenkt meg også så jeg misunner henne den litt :-)

Nei, nå skal jeg snart hjem fra jobb og ta en kjapp dusj før det åker av sted til årsmøte i hundeklubben.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har ofte tenkt det samme som deg angående det å bli pakket godt inn i saueskinnspose, dyne og ha det lunt og godt. Og bli trillet rundt, tenk så deilig! Det hadde nok vært et fint syn :p