tirsdag 1. desember 2009

Advent

Det er så koselig at adventstida har begynt, jeg er et skikkelig jule menneske som gleder meg til 1. desember omtrent fra 1. februar...haha..lang ventetid med andre ord :-)

Mathias og Kaya sine kalendere er på plass på sine faste plasser på veggen, på hver sin side at et lerret jeg har av dem fra Kaya var 1 dag gammel. Jeg legger inn bilder av dem, men bare for å ha sagt det..så henger de helt rett og er nøye målt opp med målebånd, men fotografen var tydeligvis ikke helt stø for bildene ble litt skeve...haha...

Mathias sin kalender

Kaya sin kalender (som fortsatt mangler noen pakker...)

Kaya på sin nye ponny...som ligner mistenkelig på Brage :-)

Nå skal jeg gå gjennom kveldes øvelser for Ruth og Martha før det skal settes ut i praksis.
I kveld blir det nok terpings på litt flere GF, men jeg har tenkt å få trent inn noen freestyle øvelser snart bare jeg kommer over noen bøker hvor jeg kan lese meg fram til litt. Er det noen av dere som har noen tips om bøker eller nett steder hvor jeg kan lære litt, blir jeg kjempe glad for tips :-)




Ingen kommentarer: