fredag 4. desember 2009

Julebord

Nå er Chili, Loppa og Martha innlosjert hos min mor og Kaya og Mathias hos svigers, så er jeg og Frank snart klare for en helg kun for oss selv ;-)

I kveld skal vi på julebord med Frank sin jobb og jeg gleder meg sinnsykt til å spise pinnekjøtt og masse annen deilig julemat..nam..... så må jeg nok starte på slankekuren på mandag...IGJEN...haha haha

I morgen setter vi kursen til Oslo..vi skal blant annet på Dagfinn Lyngbø show på Latter og kose oss med god mat og drikke etterpå....åååå som jeg gleder meg....kan ikke huske sist vi var på noe uten hverken å ha med barn eller hunder...alle småbarnsforeldre trenger litt kjærestetid noen ganger tror jeg, iallefall trenger vi det nå :-)
Vi skal sove over på Radisson Blu Skandinavia (ved slottet), og det skal bli digg å sove til man våkner av seg selv for en gangs skyld også.
Planen er å få kjøpt inn de siste julegavene iløpet av helgen, men vi får se hvordan tiden strekker til...jeg orker ikke å stresse med det for litt av poenget med denne barnefri helgen var å slappe av :-)

Nei...nå må jeg løpe avgårde til julebordet....

Ingen kommentarer: