onsdag 23. desember 2009

GOD JUL


Jeg har ikke hatt nok timer i døgnet de siste ukene til å komme inn hit å blogge desverre, formen har heller ikke vært helt på topp....slitt med tett nese og bihuler og generellt slapp kropp i et par tre uker, håper inderlig at det bedrer seg snart :-(

Siden jeg nesten ikke har hatt ork til å komme meg på jobb, har dette igjen gått utover Ruth og Martha som heller ikke har fått noe trening. Alle sammen får sine daglige løpeturer ute i snøen, men noe utover det har det ikke blitt....men vi håper på bedre tider der også :-)

I forrige uke hadde vi helt nede i minus 32 grader et par dager...brrrr....begynner å bli kaldt nok da synes jeg, nå er det takk og lov "bare" -11 grader ute..passelig vinter temperatur det :-)


Jeg legger ved noen bilder her som er tatt på Trysil-Fjellet i forrige uke, bare se så vakkert vi har det her i de dype skoger :-)

Nå skal jeg bare jobbe et par timer til før jeg må en kjapp tur innom kiwi og handle det siste til jula..eller kjapp tur kan jeg antagelig se langt etter, i går var det nemlig kø nesten fra jeg kom inn i butikken og helt til kassa...hører vel jula til, men jeg HATER å stå i kø....blæh.....

Så skal jeg hente Kaya og Mathias i barnehagen før vi setter kursen hjem for pynting av juletre :-) Dette er en tradisjon jeg holder ved like fra jeg var barn, juletreet SKAL pyntes på lillejulaften ellers blir det ikke noe julestemning :-)

Ha en fortreffelig jul alle venner :-)

Ingen kommentarer: