søndag 15. juli 2012

Bursdagsfest for Amandus 12 år

I går reiste jeg, Kaya, Mathias, Ruth og Otto til Stange for å feire Amandus sin 12 års dag :-D
Amandus er fra mitt aller første riesenkull og er Brage sin storebror, Kristin som er den heldige eieren er en av mine beste venninner og er nesten like hundegal som meg ;-) Det er iallefall ingen tvil om at hun elsker sin kjære Amandus veldig høyt og det er nok gjensidig, han kunne neppe fått en bedre eier.
Den 14 Juli fylte Amandus 12 år og vi ble som sagt invitert til flott bursdagsfest og Kristin vartet opp med hjemmelagd godis til hundegjestene og altfor god sjokoladekake til oss på 2 bein.
Folk må gjerne mene (og det VET jeg at mange allerede gjør) at jeg er gal og altfor fiksert på disse hundene, men for meg (og mange andre jeg kjenner) er hundene familiemedlemme på lik linje som de på 2 bein og så trofaste og lojale som de er gjennom hele livet sitt synes jeg ikke det er for mye forlangt at de også skal få litt ekstra oppmerksomhet denne ene dagen i året <3

 Jubilanten satte stor pris på gavene han fikk, de inneholdt alt fra oksepeniser til øl & pizza ;-)

 Pynta seg hadde han også for anledningen

 Bursdagsbarnet måtte ta seg en liten hvil under feiringen ;-)

Her var godteriet som var forbeholdt Amandus sine hundegjester
Men ikke for det, både jeg og mine søte små gjorde et godt innhugg i skåla med hundesjokolade ;-)

Festens små gjester på to bein hadde eget bord med eget godis og muffins

Og HER er den flotte kaken til oss store, og den var farlig god asså :-))

 En av gavene, hundepizza og hundeøl :-D

Amandus og Ruth maste seg til en prøvesmak av ølet, men det falt visst ikke helt i smak :-P


Vi hadde en super dag og kom hjem utpå kvelden slitne både store og små, så tusen takk til Kristin for at hun ordnet i stad denne flotte festen for verdens beste Amandus <3

1 kommentar:

Kristin sa...

Haha ja folk får nu mene ka dæm vil. Amandus e spesiell og vi e veldig glad i han. nU e han jo gammel og vi bruke tid på å finne metoder og "ting" som gjør at vi får ha han lengre. Han får aloe verajuice hver morgen, han går på depottabletter mot smerter og senke graden noe av forkalkninga i ryggen. Ellers e det viktig mde jevnlig trim og riktig fòring så han ikke blir tjukk. Trur han har det greit han Amandusbror;-)