lørdag 14. april 2012

Slitne jenter på hotellet etter en flott kursdag

Nå er det to slitne Trysil jenter som ligger/sitter i senga på Grand Hotell på Hønefoss, den ene (og hun som nok har jobbet hardest) ligger rett ut å snorker så vi snart får klager fra naborommet mens den andre sitter med pc`n på fanget og koser seg med å legge inn bilder her fra kurset tidligere i dag :-)

Vi har hatt en flott kursdag i strålende vær og koselige medkursdeltakere. Mange raser var representerte, men Rutta var den eneste med bart og skjegg (med langt skjegg iallefall) ;-)
Vi var så mange at Camilla delte oss i 2 grupper, så beklageligvis har jeg ikke navn og raser på den andre gruppen nå.....skal prøve å få skrevet det ned i morgen den dag. På min gruppe var iallefall Christine og Freia (kelpie), Ane og Gummi (staff), Katrine og Kira (toller), Caroline og Hamlet (bichon havanais), Glenn og Dino (labrador) og Elin og Holli (lundehund).

Camilla startet med å demonstere med Mia hvordan et godbitspor skal legges og gå:

Her følger flere bilder fra første kursdag:

Spente kursdeltakere

Ane og Gummi 

Ane og Gummi

 
Christine og Freia er snart klare

Christine og Freia 


Elin og Holli

Hamlet poserer før sporstart 

Hamlet sporer 

Kathrine og Kira er klare

Kathrine og Kira sporer

Rutta er klar

Ruth på sporet (et kort øyeblikk) ;-) 

Etter å ha tilbydd et par raske neddekker (som ikke var i mine planer), fortsetter Ruth videre i sporet

Ettter å ha falt litt ut av det hun egentlig skulle uttrette (helt typisk Ruth) underholdt hun litt med ruller midt i sporet.....hau....:-P

MEN...omsider kom vi fram til sporslutt og der lå jammen favoritt leka ;-)

Vel innlosjert på hotellet tar Ruth en velfortjent strekk på dyna si, men jeg tror hun har tenkt at JEG kan ta plass på den til natta for nå har hun sneket seg oppi senga til meg og prøver så godt hun kan å presse meg ut :-)

Vi gleder oss veldig til fortsettelsen i morgen og kommer nok til å sove godt i natt....ikke for det, jeg har på følelsen at vi ikke er helt alene på dette hotellet som ble bygd i 1809....altså jeg mener det er selvfølgelig mange andre gjester vi faktisk SER her, men jeg har på følelsen av at det er noen som vi ikke ser med det blotte øyet også ;-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for koselig kurs! Glemte helt å takke deg for blodsporet du la for oss, veldig snilt det altså. Skal trene mer på det hjemme, så kanskje Hamlet skjønner poenget etter hvert, hehe.. Hils Ruth, så ses vi kanskje på kurs?

Hilsen Caroline