fredag 27. april 2012

Johoooo.. snøen forsvinner

Endelig ser det ut til at snøen har tenkt å takke for seg, nå har det regnet noen dager og innimellom titter solen frem så jeg ser med glede på at snøen blir mer og mer borte for hver dag :-D Jeg er veldig glad i snø og vinter jeg altså, men alt til sin tid...og NÅ er det tid for vår og skoger uten SNØ ;-)

Jeg ble veldig inspirert at sporkurset jeg var på og har også meldt meg på runderingskurs i Juli, så nå går all ledig tid med til trening av Ruth....både i skogen og på banen. Jeg har i det siste trent en del på dekk markering ved sporpinnene slik at dette kan videreføres ut i skogen og sporet senere i vår, ellers trener vi på halsgiving (men den sitter laaaangt inne asså) og budføring.

 Ruth har i dag fått sitt nye runderingsdekken i posten, så det skal iallefall ikke stå på utstyret ;-)


I dag har Loppa vært hos hundemassør Line og fått deilig massasje, der møtte vi også Kristin og gamlefar Amandus som er der jevnlig for å få massasje og behandling med laser som han har god effekt av.


Hos Line og Espen bor også lille søte Nova på 5 uker :-)

Best å ligge under stolen til Evelyn synes Nova, det kan jo plutselig falle ned en matbit ;-)


Da vi kom hjem fra Line, hentet jeg en liten pakke på posten som jeg har ventet en stund på
Nemlig mitt splitter nye mobildeksel ;-)



Mathias har bursdag i dag, hele 7 år har han allerede blitt....HVOR blir egentlig tiden av ??? Det meste av helgen går nok med til feiring, men jeg må prøve å få lagt inn et spor eller to til Ruth og kanskje et blodspor til Loppa

Ha en fortreffelig helg dere :-)


Ingen kommentarer: