søndag 29. april 2012

Beste dagen på lenge...

I dag har virkelig vært en dag av de virkelig gode :-D Nydelig vær, masse energi, positiv innstilling, blide unger, gode treningsvenninner og veldig flinke vofser :-D

Dagen startet kl 0645 og da jeg tittet under rullgardingen glemte jeg helt at jeg egentlig følte meg helt dau da Kaya vekket meg, det er jo komplett umulig å ikke kjenne at energien strømmer på da sola skinner på en knallblå himmel og fuglene kvitrer utenfor.

Etter at bikkjer og unger hadde fått servert frokost, ble dagsplanen kritet ned på et ark. Jeg hadde avtale med Marianne og Annette for å trene litt LP kl 1200, men tenkte å få presset inn en økt til på efta`n. Dagsplanen var som følger:

Ruth
Økt 1 kl 1200
           * Markering ved sporpinnen
           * Holde apportbukken
           * Rette innsitter (kassemetoden)
           * Trinn 1 på søk i system (rundering), pendling mellom 2 figuranter på åpen mark

 Økt 2 kl 2000
 * ett spor på ca 400 meter med 2 vinkler. 2 leker underveis i sporet og et depot med rå kotelett (uten bein) og 1 leke til slutt (liggetid ca 20 min)

Martha
Økt 1 kl 1200
            * Agility - Slalom + sitt og BLI foran hinderet ( hun er rå på tjuvstarter)

Økt 2 kl 1830
            * 3 x 20 meter blodspor med mye blod og rå kotelett i slutten (dette var Martha sitt første
blodspor). (liggetid ca 20 min).

Loppa
Blodspor på ca 400 meter med 2 vinkler og ett sårleie, liggetid på sporet var 15 timer

Innimellom dette har jeg rukket å rake litt plen og vært med kidsa på en sykkeltur ;-)

Men NÅ er det jammen snart slutt på den energien kjenner jeg, så det blir nok natta snart ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går unna i Trysil:) Høres ut som om det ble en bra dag i finværet!
Klem fra Hege