søndag 24. mai 2009

Snart ny uke

Nå har jeg akkurat badet Martha, hun skal snart nappes ned og jeg hadde tenkt å vente med badingen til etter det, men ved et "uhell" havnet hun under stråla til Brage da han var på do i dag tidlig og dermed var badingen et faktum. Uhell og uhell, hun har for (u)vane og kikke akkurat der han tisser og det er ikke alltid at det er like heldig :-) Men vi har da vann og såpe i Trysil også, så det er ingen krise.

I går var jeg og resten av familien i konformasjonsselskap til min nevø, og i den anledning hadde jeg bakt et par kaker til han:



"Bok" kake trekt med marsmallowsfondant og 1 kl. bildet av Kristoffer

Ostekake

Ellers koste vi oss mange timer der med deilig koldtbord og flere alt for gode kaker :-)

På fredag hadde vi besøk at de som skal bli de heldige eierene av Max Manus og de kunne fortelle meg at han skal hete Doffen hos dem, så heretter blir han kalt Doffen hos oss også. I dag har han og Mamma Mia fått sitt første måltid med ordentlig mat, Loppa har fortsatt masse melk men siden de nå snart er 5 uker gamle synes jeg det er greit å venne de til litt fast føde også. Dette gikk imidlertid ned på høykant og de smattet og tagg på harde livet :-)

Jeg har eksamen på tirsdag, så nå må jeg prøve å få lest litt mens Kaya tar formiddagshvilen sin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Steiki for nån kaker du klar å lappe samme....imponert... syns sjøl æ e flink når æ har klart å få muffinsdeigen i forman uten å søle....