mandag 18. mai 2009

Hm...

Nå har det jammen meg gått en hel uke igjen siden jeg sist var her...jeg fatter virkelig ikke hvor denne tiden blir av jeg, men 100 % jobb, 2 små barn, 6 voksne hunder og 2 valper forklarer kanskje det.... Ja ja jeg prøver så godt jeg kan å få blogget litt innimellom også.

17 Mai er nå vel overstått og i år ble det strålende vær i Trysil og hele familien hygget seg :-) Mathias gikk først i barnetoget sammen med barnehagen sin, så var det utdeling av gratis is til barna og der var han selvfølgelig på plass før han deltok på diverse leker/aktiviteter hvor han vant "flotte" premier. Han syntes det var storartet å vinne bl.a en en flaske åpner fra kiwi og et grønt svettebånd..haha haha.. Kaya var selvfølgelig med hun også, men hun så det meste fra vogna si og må vente til neste år med å vinne premier :-)



Ellers har jeg fått en fryktelig følelse av at Ruth har mistet valpene sine...jeg synes at hun både har fått mindre mage og at puppene hennes har gått ned igjen i størrelse siden vi var på ultralyden forrige mandag. Jeg frykter det verste men håper det beste og tar en ny ultralyd om et par dager hvis jeg fortsatt er i tvil.

Loppa sine valper derimot er i stor form om dagen :-) De bor nå nede i stua sammen med oss på dagtid og får med seg alt som skjer, de andre hundene (bortsett fra Brage) synes det er spennende med valper og er borte hos dem titt og ofte for å hilse på. Jeg merker at Loppa satte pris på at de kom ned, slik at hun kan kose seg sammen med oss i sofaen og samtidig ha full kontroll på valpene sine. Hun har forsatt mer enn nok melk, så noe tilleggsfòring er ikke noe tema enda.

Jeg har forøvrig eksamen førstkommende fredag og prøver å få lest til den, men det så mye annet som er mer interessant å gjøre akkurat nå..hm.....noen som kjenner seg igjen :-)

1 kommentar:

Stine sa...

huff, håper det ikke er noe i den følelsen.

Masse lykke til på eksamen!!