mandag 4. mai 2009

BIR og 2 BIG igjen...

Min fòrvert Bodil og Lystige Nemi av Coronna har vært på valpeshow denne helgen også, og resultatet ble det samme som sist, BIR og 2 BIG...kjempe bra er det og jeg er kjempe stolte av dere...stå på videre :-)


Ellers er Mamma Mia og Max Manus 11 dager gamle i dag og iløpet av natta har øynene deres åpnet seg helt. Da jeg sjekket de like før jeg la meg i går, var det såvidt begynt å bli en liten glippe innerst i øyekroken, men i dag tidlig var de som sagt helt åpne. Det er nå det begynner å bli gøy framover, for nå skjer det noe nytt nesten hver dag :-) Valpekjøperne min etterlyser litt bilder og det kommer noen nå og jeg skal prøve å bli flinkere til å få ut bilder framover nå. De første 10 dagene har det igrunn ikke skjedd mye på utviklingsfronten, eneste er at de har vokst og gått opp masse i vekt.

Mamma Mia av Coronna 11 dager gammel


Mamma Mia av Coronna


Max Manus av Coronna

Max Manus av Coronna

1 kommentar:

Stine sa...

Gratulerer så mye med flotte utstillingsresultater i valperingen, så morsomt at de bli plassert i gruppa! Lover godt :)

Søøte bebiser med stilige navn, følger med dem!