mandag 3. november 2008

Trening

Som dere kanskje har fått med dere, har jeg nå begynt på prosjekt slanking... jeg har sett en drit stilig rosa drakt jeg har såååå lyst på til vårens utstillinger, men da skal jeg ha bort noen svangerskapskilo først.

Så i dag har jeg vært på

og gått 30 min på stepmaskina og pumpet jern i 1,5 time etterpå...puh...trodde jeg holdt på å få hjerteinfarkt jeg, noe så dårlig trent tror jeg aldri at jeg har vært før.

Det verste er at jeg for 5 år og 10 kg siden jobbet på spenst som spinninginstruktør, nesten flaut å komme så ute av det på så få år...får "skylde" på to svangerskap..haha haha

Men som sagt...nå skal kiloene til pers, for den drakta SKAL jeg ha :-) Dessuten har jeg en bunad som jeg har vokst ut av og som jeg gjerne skulle hatt på i en barnedåp på nyåret...

Jaja, nok pes om disse kiloene....

Ellers sitter jeg nå og leser til eksamen, har eksamen i anatomi og fysiologi den 24. November og blir forhåpentlig helsesekretær etterhvert:-)

og begynner å få nerver allerede. Godt at jeg skal stille Martha på Vikingskipet dagen før, så får jeg noe annet å tenke på. Hun begynner å se riktig så lekker ut, får bare håpe jeg får vist henne godt, hun sliter jo som mange av dere vet med litt "angst" for fremmede og ting som dukker brått opp bak henne men jeg synes det gikk over all forventning da jeg var på Letohallen for å trene.

Nei, nå er det dags for mer lesing....

Ingen kommentarer: