mandag 17. november 2008

Tida flyr...






I morgen er valpene til Chili allerede 1 uke gamle....oi sier nå jeg, tida går så alt for fort.
Nå har jeg jo mammapermisjon og egentlig ikke så mange faste gjøremål, men nå den
1. Desember skal jeg begynne å jobbe 50 % igjen og da lurer jeg virkelig på hvordan jeg skal rekke alt, jeg som har dårlig tid nå... med jobb 2-3 dager i uka, studier på kveldstid, 2 små barn som krever sitt, 6 voksne hunder og 5 valper slipper jeg iallefall å gruble på hva jeg skal finne på fra dag til dag...haha..det er jammen ikke rart at tida flyr i fra en nei.

Da det gjelder treningsprosjektet mitt er jeg godt i gang nå med trening på spenst 3 dager i uka, er litt spent på hvordan jeg få det til å passe i timeplanen min nå som jeg skal begynne å jobbe igjen, men håper iallefall på å klare å presse inn et par økter i uka..alt er vel bedre enn ingenting!?

Ellers er det ikke mye nytt å fortelle, valpene gjør ikke mye annet enn å sove og spise enda så der blir det nok mer å rapportere etterhvert. Jeg skal sette ut ei tispe på fòr, så hvis noen i Hedmark er interessert er det bare å ta kontakt:-)

Ellers er det utstillingsdebut for Martha nå til helgen, så jeg jobber med siste finpuss på pelsen hennes. Er fortsatt etter 4 år i "lære" hos farmendama like nervøs for å vise fram "verket" til Lisemette og Svein Ivar...bare le du Lisemette,men du setter deg i respekt vettu, og siden du er så utrolig dyktig på dette får vel alle og enhver litt prestasjonsangt...haha haha


Vi sees og til slutt her legger jeg inn et par bilder av nurkene mine


Ingen kommentarer: