mandag 10. november 2008

Snørr..

Huff nå er jeg møkk lei, har blitt så forkjølet at jeg er helt pumpa..orker rett og slett ingen ting. Men det pleier å bli bedre bare det får brutt ut ordentlig, får håpe det skjer snart. Men fordelen med å bli syk nå er at jeg kanskje for en gangs skyld er frisk da jeg skal til Vikingskipet, for de to siste årene har jeg halt meg dit meg kroppen full av feber og paracet...


Når det gjelder den vintereren jeg skrøt så fælt av at hadde kommet til Trysil, har nesten forsvunnet. Det har vært kjempe mildt og regn her hele helgen, men nå ser det gudsjelov ut som om det er snøblanding som kommer ned igjen. Det er så stusselig da man tror at endelig er det slutt så slaps og søle og møkkete hunder på noen måneder, men så plutselig en morgen en våkner er det jaggu det dritt været..grrrr...



Ellers venter vi spent på at Chili skal nedkomme, hun har termin i morgen og hadde temperatur på under 37 grader i dag tidlig, så vi tror (og håper) at noe er iferd med å skje snart. Eller snart og snart, det ser ikke akkurat ut til at hun har tenkt å føde med det første, hun ligger rett ut på ryggen i senga vår og snorker og sover hun... jaja hun må vel lade opp..

Her er et bilde av dronningen av dobbeltsenga :-)

Ingen kommentarer: