søndag 8. januar 2012

Koselig å våkne i dag.....

...til valper som har åpnet øynene i løpet av natta <3

Jeg så i går at et par av dem begynte å gløtte litt helt innerst i øyekroken, så jeg var veldig spent da jeg gikk for å kose med dem da jeg våknet (det er fast rituale her skjønner dere). Kaya vil ikke legge seg om kvelden før hun får sagt godnatt og kost litt med hver enkelt valp og det samme gjentar seg på morgenen, det første som må skje da hun våkner er å gi alle en god morgen kos....snille snille prinsessen min, ikke rart valpene og de øvrige hundene her er glade i henne :-)
Iallefall, da jeg/vi skulle kose med dem i dag tidlig oppdaget Kaya med en gang at den ene jenta hadde åpnet øynene helt og den ene hannen har de nesten helt oppe, de to andre har fortsatt bare noen glugger som jeg tipper åpner seg helt iløpet av dagen.
Her er noen rykende ferske bilder:

 Liten frøken som endelig kan se seg litt rundt

 Loppa bustetroll nyter late dager i valpekassa


Martha er veldig nysgjerrig på disse små


Det er flere som har lurt på navnene til disse krabatene og temaet for dette kullet er Skylenders.

Navnene blir da som følger:

Spyro, the Dragon Boy R av Coronna
Zook R av Coronna
Hex R av Coronna
Stealth Elf R av Coronna

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelige valper! Jeg kan skrive under på at Kaya gjorde en god jobb med vår Daisy, hun er veldig glad i og interessert i små barn, det er veldig koselig :)
Hilsen Cecilie