mandag 23. januar 2012

Fotoshoot

På grunn av den triste hendelsen hos meg har jeg ikke hatt ork til å  prioritere verken oppdatering av bloggen eller hjemmesiden, men jeg regner med at alle har forståelse for det. Valpene derimot har ikke lidd noen nød altså, og har fått allverdens oppmerksomhet fra både meg og mange barn <3

I dag fikk de sin første ormekur og jeg tror det var litt delte meninger om smaken....den var vel som baken.... Den ene tispa smattet fornøyd på sin egen "porsjon" og hjalp deretter til med å slikke bartene rene på de tre andre som tydelig viste at dette var absolutt ikke det beste de hadde smakt :-)
De har også fått klippet klørne sine, dette har de allerede gjort noen ganger tidligere så de ligger helt rolige på ryggen i fanget mitt og venter på en liten leverposteismak til slutt etterpå :-)

Jeg fikk også tatt noen nye bilder, og som dere ser er den ene hannhunden ganske lys i tegningene i forhold til sine søsken. De mørke vil også bli lysere etterhvert, Loppa var også veldig mørk som valp men har nå flott sølvfarge i skjegget.



Avslappa valper


Hannhund, 1



Hannhund, 2

Tispe,1

Tispe,2

Glatt gulv


Ingen kommentarer: