mandag 11. juli 2011

Trysil-Rittet 2011

Puh....nå er Trysil-rittet over for i år :-) Med 1 time bedre tid enn ved forrige gjennomsykling, er jeg godt fornøyd med årets sesongdebut på sykkelritt.
For de av dere som ikke har hørt om Trysil-rittet kan jeg reklamere med at det er et supert sykkelritt på 75 km som går i vakker natur i Trysil skogene :-)

http://www.trysil.no/no/Gjore/Sommer/Sykkel/141-Trysilrittet.aspx




Rett etter målgang og ikke mer sliten enn at jeg fint klarer å stå oppreist :-)

Blid og fornøyd etter en super tur i flott natur og litt gjørme...

Jeg bruker mye tid på sykkelen nå og har allerede slagplanen klar for neste års sesong, jeg har helt klart mye å hente i bakkene og har som mål å forbedre tiden betraktelig i neste års ritt. Før den tid kommer birkebeinerrittet 27 August, men eneste målet mitt der i år er å komme hel over fjellet. Jeg har aldri syklet den løypa før og tar årets ritt som en gjennomsykling og satser mer seriøst på den også i 2012.


Mathias blir påvirket av sin mor og poserer stolt med sine nye sykkel klær :-)

På hundefronten går alt sin vante gang, de får sine turer i skog og mark så jeg tror nok de er glade og fornøyde hunder selv om de ikke blir aktivisert så mye mentalt. Jeg og Ruth var i forrige uke på en liten fottur i Ørådalen, og det er synd at man ikke benytter seg mer av den flotte naturen som er nesten rett utenfor døra. Jeg har imidlertid satt meg et mål om å utforske flere av de oppmerkede fot og sykkelløypene som Trysil.no har utviklet og merket veldig bra, siden jeg jobber så tett på turistene som besøker Trysil tror jeg det er det stor fordel å vite litt mer om det jeg anbefaler :-)


Ruth tester ut bade temperaturen i Trysil elva etter turen

Ingen kommentarer: