søndag 17. juli 2011

FEEEERIE....

1,5 time igjen å jobbe nå så er det feeerie...wheeee....

Jeg kjenner at det skal bli virkelig deilig med et par ukers ferie nå asså, vi har ingen store planer siden vi hadde en ukes ferie i Juni hvor vi reiste bort.
Men jeg og Mathias reiser en liten tur til Bergen i morgen og blir til onsdag..bare han og jeg, og det gleder vi oss veldig til begge to. Kaya er i en litt krevende alder/periode for å si det mildt, så jeg har veldig mye dårlig samvittighet for at hun "stjeler" så mye oppmerksomhet, derfor tar jeg med Mathias og besøker Silje og Ole med familie som har Nemi fra Brage og Ruth sitt siste kull :-)

Vi skal bo på Radisson Blu Royal Hotell som ligger på Bryggen, "alt" i Bergen er visst nesten rett utenfor døra har jeg skjønt. Vi skal iallefall besøke Akvariet,  og hvis været er på vår side ( det er faktisk meldt sol i morgen) skal vi også teste ut Fløibanen og Ulriken.
Her har dere Bryggen, flott ikke sant??


Jeg er jo også stor fan av Varg Veum og må selvfølgelig se nærmere på kontoret hans og huset han "bor" i :-)

Huset til Vargen


Nå må jeg avslutte jobbdagen min, men det kommer nok blogging fra turen vår :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Ha en riktig god tur til Bergen:)
...og en fortsatt god sommer til dere alle.
Hilsen Hege og gjengen.