torsdag 10. mars 2011

Første øynene har åpnet seg

Valpene er i dag 11 dager gamle og de første øynene har åpnet seg :-)
Bildet er av den ene hannen som har fått de opp mest, men de andre følger nok etter i løpet av et par dager.

Her har vi Martha i en meget avslappet ammestilling :-)


Og til slutt et bilde av Maya som koser seg med mamma etter et deilig måltid


Med den bittelille tispen er situasjonen uforandret, hun får nå tillegg flere ganger iløpet av dagen og har gått opp litt i vekt. Men hun er fortsatt veldig veldig liten og skjør, så hennes fremtid er jeg meget usikker på men jeg har ikke gitt henne opp...langt ifra...jeg står fortsatt opp midt på natta for å fòre henne og duller og koser med henne, men skjer det ikke en positiv forandring iløpet av 1 uke må jeg ta en ny vurdering. Jeg krysser alt som krysses kan for at hun begynner å vokse og utvikle seg på lik linje som sine søsken snart :-)

Ellers har jeg, Kaya og Mathias vært på kveldskjøring i fjellet, Mathias begynner å bli et råskinn på ski og setter utfor i den grønne parken som ingenting. Mor blir nesten nervøs av å se på, mens far snakker om å kjøpe twin-tip ski til gutten så han lettere kan drive med disse akrobatiske øvelsene sine....hjeeeelp...:-)
Men jeg er så utrolig glad for at vi bor rett ved fjellet og kan reise opp bare for å kjøre et par turer etter barnehagen før vi må hjem og spise middag, og både Kaya og Mathias digger å kjøre slalom så dette lover bra for framtiden :-))

2 kommentarer:

Anne og Chanel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne og Chanel sa...

Ooops, trykket litt feil i stad :-)

Opprinnelig melding:
Åhhh, så søte små, både to og firbente!