søndag 2. januar 2011

Happy new year alle hundevenner :-))

 Ja så var det plutselig et helt nytt år, jeg for min del pleier ikke å ha noen nyttårs forsetter da dette bare fører til at jeg blir skuffet hvis jeg ikke klarer å holde dem....
Jeg har imidlertid satt meg noen mål for 2011....
* Jeg skal bl.a bli flinkere til å oppdatere bloggen og blogge oftere istedet for å samle opp masse stoff, da dette bare fører til at jeg ikke orker/får tid til å sette med ned for å skrive alt.
* Jeg har også planer om å gå et par kurs, hvor og når er litt usikkert enda men det blir nok noe innen klikkertrening 
* Avholde at valpekurs og et videregående kurs
* Med Loppa satser jeg på å få den siste 1 premien så hun bli Norsk Viltsporchampion
* Siden jeg har meldt meg på birkebeinerrittet, har jeg lyst til å trene for fullt fram mot den og sykle at par andre ritt underveis
Denne listen blir nok supplert underveis....
Nå har også 5 valper flyttet til sine nye familier og tilbakemeldingene jeg har fått sålangt tyder på dette har gått helt smertefritt for dem. De har slått seg raskt til ro og flere av dem er nesten husrene allerede :-)
På valpesiden inne på hjemmesiden vil det bli lagt ut nye bilder av valpene og deres nye familier forløpende.

Her kommer også noen bilder av mine skjønne barn på juleaften


 


 Kaya og Mathias ble så glade for det nissen kom med til dem at de ble enige om
at han fortjente en god klem

 Utsikten fra stuevinduet mitt kvelden den 23/12

Jeg og Mathias prøvde oss på et pepperkakeslott i år og her er resultatet :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann
Ønsker dere alle et rikitg godt nytt år! Lykke til med alle planer for 2011, jeg har en litt løsligere variant med et mål om å trene mer med hund :-)
Hilsen fra Eli