torsdag 13. januar 2011

Brrrr...kaldt igjen

Nå har vi hatt så deilig temperatur i flere dager at vi er i ferd med å bli bortskjemte, så da jeg gikk ut for å lufte hundene klokken 0545 i dag tidlig fikk jeg et aldri så lite sjokk!!  Brrrr....-19 grader var det visst plutselig blitt over natta, så lufteturen gikk litt raskere enn den pleier for å si det sånn :-)

Ellers har jeg fortsatt 4 nydelige valper igjen for salg, 2 hanner og 2 tisper....de er nå 11 uker gamle og er skikkelig sosiale vesener som liker veldig godt å finne på masse sprell da de spinner rundt i
huset :-)
Jeg bruker såpass mye tid på dem nå at jeg ikke finner tid til å trene mine egne hunder noe særlig bortsett fra de daglige turene + noen turer med spark, så jeg håper at noen seriøse, snille mennesker snart ringer og er interessert i dem.  Ruth er nå ferdig med sin "mammaperm" så jeg gleder meg til å ta fatt på videre trening av/med henne og har planer om både kurs og evt. et stevne eller to da snøen forsvinner.

Nå skal jeg jobbe noen timer før spenst og spinningsykkelen roper på meg ;-)

See you

Ingen kommentarer: