fredag 16. april 2010

Vår i Trysil

Her kommer et lite innlegg for å vise livstegn :-)
Tiden flyr som vanlig fortere enn at jeg klarer å følge med så jeg fikk sjokk da jeg oppdaget at det nesten var en måned siden sist jeg hadde oppdatert bloggen min....og nå utover våren har jeg enda mer å henge fingrene i så jeg kan desverre ikke love at den blir hyppigere oppdatert utover heller :-)

Til og med i Trysil begynner vi å se flotte vår tegn...snøen smelter, lysere kvelder, varmere temperatur..åååååh som jeg digger våren..jeg kjenner energien kommer strømmende og får mye mer overskudd til både det ene og det andre. Neste helg er det tid for ny helg i klikkertrener kurset og det gleder både jeg og Ruth oss til. Vi har framgang i "sitte bamse" leksa vår, men sliter litt mer på "blåse bobler under vann" øvelsen. Ellers merker jeg at det går lettere å trene også nå som det ikke lenger er -20 grader ute og en må gå rundt som en pingvin med klikker i en votte kledd hånd og nesten fryse nesa av seg. Bare plenen tørker opp også nå så vi slipper å trene i grus søla utenfor huset, men..takker meg heller til det enn kulde :-)

Her om dagen ble omsider plenen utenfor jobben min bar for snø, så da la jeg ut en rute på 1x 1 m + et par korte spor til Ruth og tatt i betraktning at det er mange måneder siden sist hun gikk spor er jeg passelig fornøyd. Hun var litt for gira og rusa over et par tre pølsebiter før hun tok til fornuften og roet tempoet å stakk snuta i bakken, men som sagt hun fant slutten og da blir a mor fornøyd :-)

Nei, nå får jeg jobbe en times tid til før jeg skal hjem og finne igjen senga...gjeeesp...sen vakter er ikke helt min greie, har nemlig blitt A-menneske etter at Mathias og Kaya ble født og legger meg gjerne kl 2130 om kvelden og spretter opp frisk og opplagt kl 0630 om morgenen....godt å få mye ut av dagen, spesielt på denne årstiden :-)

Ha er fortreffelig helg mine venner

2 kommentarer:

Wenche, Tim & Ask sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche, Tim & Ask sa...

Nytt forsøk... Ser at vi har kommet like langt i det vi skulle trene på til neste kurshelg. Blåse bobler tror jeg ikke vi kommer til å få til til neste helg.