torsdag 4. mars 2010

Snart helg...OG kurs :-)

I dag er det torsdag allerede og på lørdag morgen setter jeg kursen mot Hamar for den første weekenden av klikkertrenerkurset, og jeg legger ikke skjul på at jeg er veldig spent.
Vi er fem ekvipasjer som skal gå kurset og jeg gleder meg til å hilse på de andre og ikke minst få treffe instruktør Steinar. Jeg skal i hovedsak gå med Ruth, men tar med Martha for å trene henne litt i pauser etc. da dette er verdifull miljøtrening for henne. Lurer på om det er flere riesener med?? Sannsynlig ikke, men jeg har blitt overrasket før.... :-)

Nå er det skikkelig knall vær i Trysil, -2 grader i skyggen og knallblå himmel med stoooor sol..rene påskeværet....så jeg håper det holder seg sånn lenge, iallefall til over helgen i første omgang. Det går jo fort mot påsken også og da den har vært forsvinner alltid snøen og da er det duket for den aller beste årstiden....VÅREN.
Jeg er glad i vinteren også jeg, men det er alltid deilig da våren kommer med lange lyse kvelder, mildere vær til å trene hund i, fugler som kvitrer da en våkner osv osv...

1 kommentar:

Kennel Dunkel sa...

Dette blir spennende! Jeg følger med på klikker-innsatsen deres, veit du. Tror det er en treningsmetode som passer utmerket for schnauzerene.

Lykke til på kurset!