fredag 15. november 2013

I`m back....

og i live om noen hadde begynt å lure ;-)

Jeg ble nesten skremt selv da jeg så når jeg egentlig hadde oppdatert her sist. Men det har de siste månedene skjedd fryktelig mye i mitt liv, så hverken tiden eller energien har vært helt tilstede for å oppdatere bloggen....dessverre.
Veldig kort fortalt har jeg vært gjennom er samlivsbrudd og mitt nye liv består nå av meg, mine to skjønne barn og ikke minst like skjønne hunder <3 p="">
Jeg er også student og skal levere siste eksamen for høstsemesteret den 29 november, og har da faktisk FRI i hele desember og det skal bli så utrolig deilig kjenner jeg :-) Nå begynner for øvrig ting å falle på plass her, og jeg kjenner at energien sakte med sikkert er i ferd med å komme tilbake også, så da er det håp om at det blir hyppigere blogging også ;-)

Hjemmesiden min er også et kapittel for seg selv, jeg klarer ikke å komme inn på den slik at jeg får oppdatert den heller. Så det jeg kommer til å gjøre så fort jeg har levert eksamenen min om 2 uker er å sette meg ned å ordne en NY....det har vært mye tull med den gamle lenge egentlig og nå er jeg møkk lei rett og slett, så siden jeg er først er i gang med å fornye både det ene og andre her, gyver jeg på den i samme slengen ;-)

MEN en viktig ting er i ferd med å skje og det var egentlig hovedgrunnen til at jeg endelig fikk ut finger`n her.
Nemi, en valp etter Chili som jeg har ute på foravtale hadde for 58 dager siden besøk av en kjekk herremann med navn Gangster og da kan dere kanskje tippe hva som kom ut av det besøket?
Ja, hun har masse sorte små bebbiser i magen sin som kommer ut om kun få dager :-D

Jeg skal prøve å få lagt inn noen bilder m.m av den vordende mor i morgen, og det kommer selvfølgelig oppdatering så fort valpene er vel ute.

Ha en fortsatt fin fredagskveld :-)

Ingen kommentarer: