mandag 8. november 2010

10 dager gamle

I dag er valpene allerede 10 dager gamle og noen av dem har begynt å åpne øynene :-)  Det er bare bittesmå lyseblå glugger foreløpig, så at de ser noe særlig er vel heller tvilsomt...  Jeg kan sitte leeeenge å bare studere disse små krabatene, de er jo bare så skjønne og nå framover skjer jo mye veldig fort så det gjelder å få med seg alle stadiene. Nå begynner de jo snart å se og høre som sagt og gå ( eller det var vel å ta hardt i, men de kommer seg framover :-) så om en halvannen uke kan de få flytte ned i stua til oss. Jeg tror Ruth gleder seg til det, for hun begynner å bli mer selskapssyk nå. Hun er fortsatt mye hos valpene, men tar seg stadig turer ned for å få litt kos :-)

Da de har flyttet ned åpner jeg også opp for besøk av valpekjøpere og andre som gjerne vil se og kose, erfaringsvis er det mange av dem og det er jeg kjempe glad for. Her kommer noen nye bilder av nurkene:






1 kommentar:

Wenche, Tim & Ask sa...

Tenker jeg skal få med meg Anne på en visitt om noen uker : ) De er jo bare så nusselige!