onsdag 10. februar 2010

Sulten

Og da ble dette løsningen :-) Hveteboller med sjokoladebiter inni, midt i blinken for meg som iherdig prøver å miste noen kilo...eh...eller er ikke dette slankekost?? Jaja, gode var de uansett :-)

Etterpå tenkte jeg å ta en bitteliten treningsøkt med Ruth og Martha, står egentlig litt fast med treningen av Ruth og noen ganger skulle jeg ønske jeg bodde litt mer sivilisert til så muligheten til å fått trent litt sammen med andre klikker folk hadde vært til stede. Trenger sårt litt tilbakemeldinger og tips nå, men kurset vi skal på nærmer seg med storskritt...kun 3 uker igjen, så jeg får holde ut til da :-)

Idag har jeg også vært flink å malt litt til på rommet til Mathias, han har nemlig lyseblå tapet med søte små bamser på men dette var fryktelig barnslig for en 5 åring kunne han fortelle meg her om dagen så da var det å gyve løs med malerullen og rommet skal nå forvandles til et med hel blåe vegger med Lynet McQueen stickers :-) Bilder kommer...

Som jeg nevnte tidligere har han nå begynt å kjøre slalåm og har blitt en racer allerede, det er ikke mange turene vi har fått vært i fjellet foreløpig, men nå svinger han som bare det og klarer tom å kjøre heisen selv..stolt mamma ja :-)

Til slutt legger jeg med et bilde av Kaya som har sett på og lært da jeg trener Ruth, og tenkte at hun skulle prøve ut dette selv :-)

Er det fremadsending som står på programmet tro?? Kaya har en ball i den andre hånda som Ruth hadde fryktelig lyst på, så hun prøvde seg fram med et par tre adferder for å se om ballen kom. Da hun foretok en dekk, fant Kaya ut at den kunne hun belønne og etterpå var det gjort....Ruth dekket på harde livet hun, men da hadde Kaya ombestemt seg og skulle visst ikke trene dekk allikevel..haha...



Ingen kommentarer: