tirsdag 9. desember 2008

Snart jul

Julen nærmer seg med storm skritt, så dagene nå består mest av litt forberedelser til jul og selvfølgelig masse valpekosing :-) Valpene har blitt 4 uker gamle nå og begynner å bli morsomme å ha løse nede i stua, jeg ser med skrekk blandet fryd fram til vi skal pynte juletreet...med 5 viltre valper på 6uker og ei lita jente som har lært seg å komme raskt framover i form av krabbing, ser jeg at kulene på treet kan være i fare sonen, eller kanskje igrunn hele treet..haha..
På lørdag var vi hos et vennepar og bakte pepperkaker, dette syntes Mathias var helt topp..og de fleste kakene er allerede fortært, så det spørs om vi må få til en bakedag til før jul :-)


Da det gjelder jobben har jeg nå kommet inn i alle rutiner igjen og kan ikke helt skjønne at jeg har vært borte derfra i over et år..rart...for forrige mandag hadde jeg følelsen av at jeg ALDRI kom til å komme helt inn i ting igjen..haha... Jeg hadde senvakt på lørdag og må bare få sagt at å jobbe da andre er ute på julebord er no dritt...noen mennesker er tydligvis bare ute èn gang pr. år og det er da jobben deres har julebord og da helst med med fri bar...overstadig berusete gamle gubber som synes du er den peneste dem har sett og dritingse middelaldrende kvinnemennesker er ikke de hyggeligste jeg har med å gjøre kan man si...
For de som ikke vet det, jobber jeg altså i resepsjonen på et hotell....
Men...i år jobber jeg takk og lov bare en julebordskveld:-)

Ingen kommentarer: