mandag 1. desember 2008

Puh...

Nå er jeg sliten nå... jeg har begynt å jobbe igjen etter å ha vært hjemme i over 1 år, først som sykemeldt og så mammapermisjon. Utrolig hvor fort man glemmer saker og ting da man ikke praktiserer det daglig lenger, men jeg merket på slutten av dagen at jeg begynte å komme inn de i det mest elementere igjen, så det er vel håp :-)
Skikkelig skallebank fikk jeg også da det nærmet seg slutt på arbeidsdagen, er nok uvant for de små oppi topplokket mitt å gjøre noe fornuftig over lengre tid...haha

Ellers flyttet valpene mine ned i stua vår i helgen, slik at de skulle få bli en delav fellesskapet de også. Chili har den siste uka vært nede meste av tiden, og bare gått opp for å gi dem mat så hun er nok også glad for at de er litt nærmere.
I dag har alle 5 fått prøve seg på stuegulvet, det gikk kjempefint...de raste rundt i hele stua som ingenting, det største problemet var nok at gulvet var mye glattere enn valpekassa.

Nye bilder er lagt ut i valpedagboka, så ta gjerne en titt der...

Hadet bra sålenge

Ingen kommentarer: