onsdag 11. april 2012

Litt forskjellig

Nå har jeg vært liggende noen dager med feber og bihulebetennelse....IGJEN....hadde det uka før påske også og penicillinen tok knekken på dritten da TRODDE jeg, men så kom det jaggu igjen :-(((( Buhuuu....  Nå har jeg imidlertid fått en ny hestekur av doktor`n og har stor tro på at jeg blir frisk som en fisk om 2 dager....det MÅ jeg nemlig, for jeg og Rutta skal til Jevnaker på sporkurs i helgen og vi gleder oss stort :-))

Uansett, siden jeg har ligget i grunn rett ut noen dager har jeg ikke orket å vært på internett en gang (og DA er jeg syk asså ;-) så dette innlegget blir et lite "bilde innlegg" :-)

Lilo (Chili sin datter)


Lilo


Lille Nora ( Loppa sin datter)

 Mor og datter (Lilo til venstre)


Det er litt vanskelig kanskje å se utfra bildene, men Lilo er skummelt lik sin mor. Det eneste som skiller dem nesten er at Chili har fått litt brunt/grått skjegg (det er ikke så ille som det ser ut som på bildet altså, tror blitsen virklig fremhever det). Da Lilo var på besøk nå i påsken var hun også nytrimmet og dermed enda mer lik....jeg har vanskeligheter med å se forskjell på dem til tider selv ;-) Nora var selvfølgelig også med og hun tegner til å bli et riktig så flott jente, jeg gleder meg veldig til å følge henne framover.

Her er et bilde av Lilo og Nora som jeg fikk av Stine i dag, jentene begynner virklig å finne glede av hverandre <3


Ellers har gode gamle Amandus fra mitt aller første riesenkull i dag vært hos Line og fått massasje. Amandus er jo en gammel mann på 12 år som i fin form, men som naturlig nok begynner å merke alderen i ledd m.m derfor unnet Kristin han en deilig behandling på "spa" i Søre-Osen hos Line. De skal tilbake neste uke, og jeg håper på å få anledning til møte dem da...lenge siden jeg har hilst på gode Amandusen nå <3
Ser ut som han nyter behandlingen ja :-)

Ingen kommentarer: