fredag 17. februar 2012

Snart flytteklare valper

I dag har alle valpene fått seg et bad og en tur på frisørbordet, de har blitt klipt med maskin i halsen og rumpa og blitt stusset litt med saksa ved ørene og brystkassa....meeen etter at jeg hadde tatt bilder av dem og de sovnet utslitte i senga si oppdaget jeg at jeg jammen hadde glemt hele underlinja :-P
Bilder ble det tatt som sagt, men som dere ser trenger de "litt" mer trening på å stå pent
før en evt. utstillingskarriere ;-)

 Stealth Elf R av Coronna - NORA

 Hex R av Coronna - GIPSI

 Zook R av Coronna - MAX

Spyro the Dragon Boy R av Coronna - PØBEL


Jeg har nå begynt å fòre mine hunder med våtfòr fra Vom og Hundemat( http://www.vomoghundemat.no/ ), valpene får også 2 av dagens totalt 4 måltider av dette og den maten slukes bokstavelig talt RÅTT. Jeg kjenner flere som fòrer på dette og som har gitt supre tilbakemeldinger på at hundene får kjempebra pels og lite avføring av det og det er vel mer naturlig for en hund å spise rått kjøtt framfor tørre knorter egentlig(?).

Her er et par bilder til av nurkene....
 Spyro ligger på rygg og snorker så det høres for å si det sånn :-P

Gipsi og Nora sjekker om kanskje Ruth også har en melkeskvett til overs :-)

Ingen kommentarer: