torsdag 23. september 2010

2 dager igjen :-))


2 dager til hva, er det sikkert noen som lurer på.... og jeg kan fortelle at da starter ELGJAKTA :-)))
Jeg gleder meg veldig til å hoppe i jaktklærne, ta med sekken, rifla og Loke og sette kursen til skogs. Nå er det så mye som skjer på hjemmebane, at jeg ser VELDIG fram til å komme ut i den deilige høstlufta og bare la tankene fare.  Jeg legger med noen bilder fra en av de siste turene jeg og Loke var til skogs, men håper selvfølgelig på at jeg kan oppdatere dere med ferske bilder av meg og Loke OG en elg iløpet av de første dagene :-)
Meg og Loke


Mathias har forøvrig begynt på sitt siste år som barnehagegutt nå og kan stolt vise fram at han allerede har mistet 2 tenner. Og det er vel bortkastet å nevne at han ble hoppende glad da han oppdaget at tannfeen hadde vært innom soverommet hans iløpet av natta ;-) 
Mathias har mistet sine 2 første tenner

Ellers har han i vår, sommer og høst vært med på sykkeltrening i Trysil Sykkelklubbs regi og siste treningskvelden for året ble det arrangert et "sykkelritt". Her ser dere en stolt gutt med pokalen sin.
Mathias har vært på sykkelritt og fått flott pokal




Ingen kommentarer: