søndag 20. juni 2010

Pakking og pelsstell

Nå går det fort til vi setter oss i bilen og stille inn gps`n på Marie Nielsens vej 25, DK8585 Glesborg :-)))) Vi reiser til Oslo på torsdagen og sover ombord på stena line natt til fredag, fredag kl 1100 kan vi hente nøkkelen til huset vi har leid og da gjenstår det bare å pakke ut før vi kan nyte ferie for fullt.
Ruth skal jo være med, så jeg må si at jeg er litt spent på hvordan natta på båten vil utarte seg med 2 stk forventningsfulle unger, en stk stor, noe stresset riesen og to voksne mennesker. Vi må siden vi har med Ruth ha en hundelugar, men jeg tviler sterkt på at den er noe større av den grunn og vi vet vel alle hvor små mange av disse lugarene er....Jaja det meste går :-)

Det som gjenstår før avreise nå er bading og en siste gjennomgang av pelsen til Ruth, samt pakking av diverse utstyr og klær til oss på 2 bein. Jeg er kjent for å være bittelitt distrè, så j har allerede opprettet et par lister over ting jeg MÅ ha med slik at jeg kan krysse av der etterhvert som jeg pakker. Jeg jobber tom onsdagen, så torsdag`s formiddagen kan fort bli litt hektisk, derfor sikrer jeg med å notere ned ting etterhvert :-)

Ellers har vi kjøpt oss ny bil som vi håper å få klar til vi reiser

En Seat Alhambra. Vi ville i utgangspunktet bytte inn passaten min til en sharan, men siden alhambraen i bunn og grunn er samme bilen med samme motor og karosseri og den bare hadde gått 90 000 km valgte vi å slå til her.
Den har 7 seter men alle setene kan tas ut og flyttes rundt som vi ønsker, så når vi skal på ferie tar vi ut 3 seter og har dermed veldig god plass til Ruth og all bagasjen :-)

Nå skal jeg gyve på å vaske noen vinduer før jeg skal på jobb....

1 kommentar:

Wenche, Tim & Ask sa...

Fin bil! Håper dere får en fin tur og at det blir full telling for Ruth! : D