tirsdag 16. februar 2010

Levelig temperatur

Endelig viser gradestokken grader som jeg kan leve med....i helgen lå den på ca -6 og med knall blå himmel og strålende sol ble det rene påskestemningen i Trysil :-) Vi koste oss i fjellet både lørdag og søndag, Mathias kjører slalåm, mens Kaya forløpig holder seg til akebakken..men til neste vinter skal hun også få prøve seg på nedoverski :-) Vi grillet pølser og drakk kakao i bakken til lunsj og jeg bare gleder meg til fridagene jeg har framover, det er ikke mye som slår trysil-fjellet ( www.skistar.com ) fra februar og utover.... Kameraet var med denne helgen, men ble visst liggende igjen i bilen...hm...der gjør det jo ingen nytte :-(

I kveld skal jeg ta med Ruth og Martha å dra på miljøtrening i hundeklubben. Mathias trener som regel fotball på tirsdager, men i kveld ble den avlyst så da må jeg benytte sjansen til å få med meg litt hundetrening også. Det passer bra siden Martha skal på utstilling til helgen og har godt av å komme litt ut blant flere hunder igjen, lenge siden forrige utstilling nå.
Ruth på sin side er jeg spent på om utfører sine "plikter" da det er forstyrrende elementer rundt, men jeg leste her om dagen at hvis man har flyt på adferdene vil hundene ikke la seg distrahere av ting rundt. Så min plan for kvelden er å trene på GF vi har flyt på, så for vi se om dette utsagnet stemmer :-)

Ingen kommentarer: